Для вас, педагоги

В дошкільному навчальному закладі відпрацьована система роботи з атестації педагогічних кадрів. Атестація педагогів відбувається відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Вона базується на засадах демократизму, відкритості, колегіальності, доброзичливого ставлення до педагогів, обєктивного вивчення їх педагогічної діяльності.
Всі працівники закладу вчасно проходять курсову перепідготовку, що сприяє підвищенню їх професійної майстерності.
За результатами атестації в ДНЗ працюють спеціалісти:

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу Вересень

 

 

Практичний психолог

Решетнік В.Л..

2. Патріотичне виховання починається з доброти. Педагогіка Добра у спадщині Василя Сухомлинського Вересень Вихователь-методист

Жила М.В

3. Організація ігрової діяльності дітей: роль вихователя-методиста Жовтень Вихователь-методист

Жила М.В.

4.
Сюжетно – рольові ігри дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо
Жовтень Вихователь

Зерніченко Л.М.

5. Виховуємо патріотизм як почуття і цінність Листопад Вихователь-методист

Жила М.В.

6. Інтеграція ідей здорового способу життя в освітній простір дитсадка Листопад Вихователь-методист

Жила М.В.

7. Педагогіка розуміння: запитуєте — відповідаємо Грудень Вихователь-методист

Жила М.В.

8. Національно — патріотичне виховання в українському дитячому садку. Концепція Софії Русової та сьогодення Грудень Вихователь

Білокопитова Т.М.

9. Спортивні розваги – для розвитку й забави Січень Вихователь

Стегній Я.О.

10. Патріотизм має бути дієвим. Сучасний підхід до патріотичного виховання Січень Вихователь-методист

Жила М.В.

11. Моніторинг стану фізичного розвитку дошкільнят Лютий Інструктор з фізкультури                   Гордієнко О.О.
12. Особливий підхід до «особливих» родин Березень Вихователь-методист

Жила М.В.

13. Ігри на асфальті Квітень Вихователь-методист

Жила М.В.

14. Психологічна готовність дитини до школи Квітень Практичний психолог

Решетнік В.Л.

15. Щоб літо пройшло з користю. Організація роботи закладу дошкільної освіти у літній період Травень Вихователь-методист

Жила М.В.

 

 

 

ВІДКРИТІ ПЕРЕГЛЯДИ

 

з/п

 

Зміст роботи

Термін проведення  

Відповідальний

Відмітка про виконання
1. Бережімо життя і здоров’я дітей (до педагогічної ради №2):

1. Використання інноваційних технологій на заняттях з фізкультури

2. Використання тренажерів в індивідуальних заняттях для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату

3. Рухливі ігри для дітей 3-го року життя

Листопад

 

Вихователі

Лущик В.В.

 

 

Гордієнко О.О.

Приходько Т.В.

2. Гра – провідна діяльність дитини дошкільного віку (до педагогічної ради №3):

1. Музично-дидактичні ігри  як засіб розвитку музичних здібностей у дітей дошкільного віку

2. Дидактичні ігри як засіб розвитку логіко-математичної компетенції

3. Народна іграшка як засіб сенсорного розвитку дитини раннього віку

4. Комплексне заняття з використанням сюжетно-рольової гри

 

 

 

 

 

Березень

Вихователі

 

Гуменна Л.П.

 

Зерніченко Л.М.

 

 

Люліна О.В.

 

Білокопитова Т.М.

 

3.

Інтегровані заняття у поєднанні з корекційно — реабілітаційною роботою

 

Кожного кварталу Всі вікові групи
4. День відкритих дверей

 

Квітень Вихователі всіх груп
5. Творчий звіт керівників гуртків та спеціалістів I півріччя

II півріччя

Інструктори з фізкультури,

муз керівники,

керівники гуртків

 

 

 

 

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

«Курс на здоров’язбережувальні технології»

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Заняття 1. Розмаїття здоров’язбережувальних технологій

(професійна компетентність педагога як запорука успішності фізкультурно – оздоровчої роботи)

Жовтень Вихователь-методист

Жила М.В.

2. Заняття 2. Незвичайні багатофункціональні тренажери (оптимальна рухова активність – необхідна умова всебічного розвитку дітей)

 

Листопад Вихователь-методист

Жила М.В.

Інструктор з фізкультури Гордієнко О.О.

3. Заняття 3. Стимулювальна гімнастика – профілактика втоми  (забезпечення системного підходу до організації рухової діяльності дітей)

 

Грудень

 

Вихователь-методист

Жила М.В.

Інструктори з фізкультури

Гордієнко О.О.

Лущик В.В.

 

 

ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

«Формування патріотичного світогляду в сучасних дошкільнят»

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Заняття 1.

— Формувати стійкий інтерес до історичного минулого своєї Батьківщини.

— Рекомендації щодо оформлення розвивального середовища.

 

Січень Вихователь-методист

Жила М.В.

Педколектив

2. Заняття 2.

— Українські фольклорні ігри – джерело відродження духовності.

— Ігри з патріотичного виховання для педагогів.

— Виготовлення народної іграшки.

 

Лютий Вихователь-методист

Жила М.В.

Педколектив