Для вас, педагоги

В дошкільному навчальному закладі відпрацьована система роботи з атестації педагогічних кадрів. Атестація педагогів відбувається відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Вона базується на засадах демократизму, відкритості, колегіальності, доброзичливого ставлення до педагогів, обєктивного вивчення їх педагогічної діяльності.
Всі працівники закладу вчасно проходять курсову перепідготовку, що сприяє підвищенню їх професійної майстерності.
За результатами атестації в ДНЗ працюють спеціалісти:

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Організація роботи з адаптації дітей до умов дошкільного закладу Вересень

 

Практичний психолог  
2. Професійна етика сучасного педагога Вересень Вихователь-методист

 

 
3. Здоровий вихователь : виховує, навчає, здоровим бути надихає Жовтень Вихователь-методист  
4.  Позитивне ставлення до себе та

інших – запорука здоров’я

Жовтень Практичний психолог  
5. Педагогічний супровід художньо-продуктивної діяльності: ігрові методи та прийоми Листопад Вихователь-методист

 

 
6. Педагоги і батьки – творчий тандем Листопад

 

Вихователь-методист  
7. Вплив музики на розвиток особистості дитини Грудень Вихователь-методист  
8. Тайм-менеджмент для професійного зростання педагога Грудень Вихователь-методист

 

 
9. Музична допомога на заняттях з розвитку мовлення Січень Вихователь-методист  
10. Роль вихователя в розвитку самостійної музичної діяльності дітей Січень Вихователь-методист

 

 
11. Моніторинг стану фізичного розвитку дошкільнят Лютий Інструктори з фізкультури  
12. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання. Березень Вихователь-методист  
13 Використання мультфільмів, як засобу розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку. Березень Вихователь-методист  
14. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися. Квітень Вихователь методист –  
15. Формування мотиваційної готовності до навчання у школі Квітень Практичний психолог  
16. Як весело та цікаво підготуватись до літнього ,оздоровчого періоду. Травень Вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

ВІДКРИТІ ПЕРЕГЛЯДИ

«Організація художньо-творчої діяльності дітей дошкільного віку засобами мистецтва» (до педагогічної ради №3):

1. Інтегроване заняття з використанням елементів мнемотехніки.

2.Інтегроване заняття з розвитку мовлення засобами наочного моделювання.

3. Заняття інтеграції мовної та художньо-естетичної творчості.

4.Бінарне заняття з розвитку емоційно-вольової сфери, розвитку мовлення і творчих здібностей дітей.

5. Інтегроване заняття «Зоопарк запрошує в гості»

Використання методики Френка 6.Більгоу в корекційно-логопедичній роботі з дітьми старшого

 

 

 

Січень

Лютий-

 

Вихователі

Скиртач Л.М.

 

 

Осадча Л.М.

 

Кириченко С.П.

 

 

Міщенко А.Л

Гундар І.П., Недайвода С.В.

 

 

.

 

Пузина О.В.

 

 

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

«Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальної компетенції»

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Заняття 1. «Системний   підхід до організації фізкультурно-оздоровчої  та корекційно-реабілітаційної роботи з  дошкільниками»; Вересень Вихователі-методисти

 

 
2. Заняття 2 «Використання здоров’язбережувальних технологій в сучасному просторі» Жовтень Вихователі-методисти

Інструктори з фізкультури

 
3. Заняття 3. «Психологічне здоров’я дітей та дорослих» Листопад Вихователі-методисти

Інструктори з фізкультури

 

 

 

 

ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

«Формування творчої особистості дитини засобами мистецтва»

 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка

про

виконання

1. Заняття 1.

-Напрями розвитку естетичного виховання дошкільників.

Січень Вихователі-методисти

Педагогічний колектив

 
2. Заняття 2.

«Творчий педагог-творчі діти» (розвиток творчих здібностей дитини)

 

Лютий

 

 

 

 

 

Вихователі-методисти

Педагогічний колектив

 
3 Заняття 3

Майстерня творчості (демонстрація напрямів розвитку творчих здібностей дитини дошкільного віку)

Березень Вихователі-методисти

Педагогічний колектив