Пузина Олена Валеріївна
Освіта повна вища
Стаж роботи -28 років
Учитель-логопед має високий рівень професійної майстерності, творчо підходить до втілення інноваційних методик і технологій щодо усунення мовних недоліків вихованців, постійно працює над оснащенням кабінету, розробкою нових матеріалів та посібників.
Вчитель-логопед – педагог, який займається усуненням вад мовлення дітей і дорослих. Логопед працює у логопедичних закладах системи міністерств освіти і науки, охорони здоров’я, соціального забезпечення, на логопедичних пунктах при загальноосвітніх школах, у спеціальних школах-інтернатах для дітей з важкими вадами мовлення, у спеціальних дошкільних закладах для дітей з вадами мовлення та спеціальних групах для дітей із недоліками мовлення у дитячих дошкільних установах, у логопедичних та слухо-мовленнєвих кабінетах при поліклініках, психоневрологічних диспансерах та інших медичних закладах.
Вчитель-логопед повинен уміти:
– розробляти оптимальну педагогічну стратегію, проектувати шляхи навчання та виховання кожної дитини з мовленнєвими вадами;
– діагностувати та фіксувати стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку;
-проводити навчально-виховну, корекційну роботу з дітьми, що мають мовленнєві вади, ефективно застосовувати професійні знання в практичній діяльності;
-забезпечувати сприятливі умови для продуктивного засвоєння дітьми відповідних спеціальних програм з урахуванням виду мовленнєвого порушення, вікових, індивідуальних психофізичних особливостей дітей;
-вести відповідну психолого-педагогічну та статистичну документацію;
– використовувати принципи педагогічної етики, поважати дитячу гідність, захищати дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
-постійно підтримувати зв’язки з батьками, надавати їм консультативну допомогу з питань освіти та психофізичного розвитку дітей;
– систематично підвищувати фаховий рівень і педагогічну майстерність;
-володіти культурою спілкування, відповідними способами та формами.
Вчитель-логопед повинен знати:
* основи чинного законодавства України стосовно психолого-педагогічної організації та надання допомоги дітям із порушеннями психофізичного розвитку, державну мову;
* загальні та спеціальні науково-теоретичні відомості зі спеціальності «дефектологія, логопедія» в обсязі вищої педагогічної освіти;
*цілі, принципи, методику і змістове наповнення навчання та виховання дітей із мовленнєвими порушеннями;
*нормативно-правову базу роботи вчителя-логопеда;
*про сучасні досягнення спеціальної дефектологічної, у тому числі й логопедичної, науки та практики.
Консультації логопеда
Артикуляційна гімнастика в домашніх умовах
Консультація логопеда “Чому дитина погано говорить?”
Консультація логопеда “Ігри на розвиток мовного дихання”
Консультація логопеда “Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам’яті”
Консультація логопеда “Пальчикові міні-заняття”